Календарно-тематичне планування 5-клас
( 35 годин, 4 години – резервний
час)
№
|
Дата
|
Коре-
кційна
дата
|
Кіль-
кість
годин
|
Зміст програмного матеріалу
|
Вимоги до рівня знань і умінь
|
При
мітки
|
|
|
|
|
I семестр
|
|
|
|
|
|
6
|
Розділ 1. Здоров’я людини
|
|
|
|
|
|
|
Життя і здоров’я людини
|
Учень
(учениця):
називає: принципи здорового способу життя і безпечної життєдіяльності; порядок
дій при потраплянні у небезпечну ситуацію; небезпеки, які можуть виникнути на зупинках громадського
транспорту; правила
поведінки пасажирів громадського транспорту на зупинці, під час посадки в
транспорт, руху і висадки;
наводить приклади безпечних і небезпечних ситуацій;
розпізнає: види пішохідних переходів
та дорожні знаки, якими їх позначають; дорожню розмітку («зебру», осьову
лінію й острівці безпеки); дорожні знаки, якими позначають зупинки
громадського транспорту; найбезпечніші місця в салоні автотранспорту;
пояснює: вплив способу життя на здоров’я; різницю між двосмуговою і
багатосмуговою дорогою; небезпеку переходу дороги
на зупинці громадського транспорту;
уміє: вимірювати температуру тіла; визначати кількість смуг на дорозі за
допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки та «на око»; приймати зважене рішення щодо переходу
складних ділянок дороги; переходити багатосмугову дорогу, дорогу
з обмеженою оглядовістю; безпечно
поводитися на зупинці громадського транспорту; здійснювати посадку в трамвай,
зупинка якого знаходиться посеред дороги; приймати безпечне положення при аварії
в громадському транспорті; правильно діяти при пожежі в салоні транспорту;
дотримується правил
поведінки у громадському транспорті.
|
|
1.
|
|
|
1
|
Принципи здорового способу
життя.
Практична робота № 1: “Відпрацювання
навичок вимірювання температури тіла”
|
|
|
2.
|
|
|
1
|
Принципи
безпечної життєдіяльності. Практична робота № 2: “Відпрацювання алгоритму дій
при потраплянні у небезпечну ситуацію”
|
|
|
|
|
|
4
|
Безпека на дорозі
|
|
|
3.
|
|
|
1
|
Безпека пішохода. Практична
робота №3: “Прийняття
зважених рішень щодо переходу дороги”
|
|
|
4.
|
|
|
1
|
Безпека на зупинках
громадського транспорту. Практична робота №4: “Відпрацювання навичок поведінки у транспорті”
|
|
|
5.
|
|
|
1
|
Правила користування
громадським транспортом. Практична робота №5: “Розробка пам’ятки пасажира громадського транспорту”
|
|
|
6.
|
|
|
1
|
Поведінка пасажира при ДТП. Практична робота №6: “Моделювання поведінки пасажира при аварії в
громадському транспорті”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
Розділ 2. Психічна й духовна
складові здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися
|
Учень
(учениця):
називає: етапи активного слухання
(зосередитися, зрозуміти, запам’ятати); ознаки невербального вияву почуттів
(прояв у міміці, жестах, положенні тіла);
наводить приклади способів перепочинку під
час занять;
розпізнає: ознаки правильно і
|
|
7.
|
|
|
1
|
Раціональний розподіл часу. Практична робота № 7:
“Відпрацювання навичок планування часу
з урахуванням усіх складових здорового способу життя”
|
|
|
8.
|
|
|
1
|
Умови успішного навчання.
Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання
|
|
|
9.
|
|
|
1
|
Типи сприйняття інформації. Активне
слухання. Прийоми
для кращого запам’ятовування. Практична
робота № 8: “Відпрацювання навичок
підготовки до контрольної роботи”
|
|
|
|
|
|
|
Повага до себе та інших
|
|
|
10.
|
|
|
1
|
Унікальність людини.Практична робота № 9: “Виконання
вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей”
|
|
|
11.
|
|
|
1
|
Почуття і емоції. Вияви почуттів. Практична робота № 10: “Відпрацювання навичок висловлювання почуттів”.
Тематична атестація по розділам 1, 2
|
неправильно
облаштованого робочого місця; чинники,
які допомагають і заважають виконувати домашні завдання;
пояснює: чому треба працювати над розвитком
вроджених здібностей; як
побороти хвилювання перед контрольною; необхідність
самодисципліни; правила роботи в команді;
різницю між поняттями «емоції» та «почуття»; чому важливо поважати почуття інших людей і надавати допомогу
тим, хто цього потребує;
аналізує наслідки неорганізованості;
уміє: складати режим робочого і вихідного
дня;
визначати
і враховувати індивідуальні особливості
сприйняття;
використовувати мнемонічні прийоми;
·
готуватися до контрольних робіт; виявляти повагу до
дорослих і однолітків; протидіяти виявам неповаги і жорстокості у своєму середовищі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Розділ 3. Фізична складова здоров’я
|
|
|
12.
|
|
|
1
|
Принципи і методи загартовування. Рухова активність.
Практична робота № 11 “Моделювання ситуацій
надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід”
|
Учень
(учениця):
називає: переваги занять фізичною культурою
та спортом для фізичного, соціального та
інтелектуального
розвитку і формування характеру; застереження
при заняттях спортом; правила
користування басейном; способи
допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід;
розпізнає: ситуації, які можуть
призвести до порушення постави та зниження гостроти зору; ознаки перевтоми; активний і пасивний відпочинок;
пояснює: принципи загартовування
(поступовість, систематичність, дозованість); небезпеку ігор на льоду;
аналізує: наслідки недосипання для здоров’я і навчання; вплив телебачення і комп’ютерів;
уміє: виконувати вправи: для формування
правильної постави; гімнастики для очей;
розраховувати максимальну масу свого портфеля; обирати засоби безпеки при катанні на роликових ковзанах і
роликових дошках; надавати допомогу
і самодопомогу при падінні та спортивних травмах;
дотримуються: правил перегляду телепередач, роботи за комп’ютером.
|
|
|
||||||
13.
|
|
|
1
|
Профілактика
порушень постави і гостроти зору. Практична робота № 12: “Виконання
вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей”
|
|
|
14.
|
|
|
1
|
Попередження травм під час
рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Практична робота № 13: “Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги
та самодопомоги при спортивних травмах”
|
|
|
15.
|
|
|
1
|
Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я. Практична робота № 14: “Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач,
користування комп’ютером”.
|
|
|
16.
|
|
|
|
Оцінювання навчальних досягнень учнів за I семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Зошит
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
II семестр
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Соціальна
складова здоров’я
|
|
|
|
|
|
8
|
Тема
1. Соціальне благополуччя
|
Учень
(учениця):
називає: умови ефективного
спілкування (вміння слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову
жестів», щира і доброзичлива манера спілкування, уміння попросити про послугу
чи допомогу);
наводить приклади: правил поведінки в школі;
реалізації дітьми своїх прав (самостійно чи з допомогою інших людей), порушень прав дитини (з літературних творів чи
реального життя); обов’язків школярів у школі і вдома; рис характеру,
які заважають дружбі; ситуацій, коли не варто погоджуватися на
пропозицію однолітків;
розпізнає: вербальні та невербальні
способи спілкування; пасивну,
агресивну й упевнену поведінку; вияви насилля в учнівському середовищі;
міфи і
факти стосовно ВІЛ і Снід;
безпечні і небезпечні ситуації щодо зараження ВІЛ через кров;
пояснює: значення норм, правил і законів у
суспільстві;
аналізує: пасивну, агресивну та упевнену
поведінку;
уміє:
упевнено спілкуватися з однолітками і дорослими (родичами, вчителями,
сусідами, батьками друзів), у разі необхідності звертатися до них за
допомогою; протидіяти агресії і насиллю в учнівському середовищі;
|
|
|
|
|
|
Право на
здоров’я
|
||
17.
|
|
|
1
|
Права дитини. Обов’язки учня і громадянина. Практична
робота №15: “Аналіз
літературних джерел про права дитини”
|
|
|
|
|
|
3
|
Спілкування і здоров’я
|
|
|
18.
|
|
|
1
|
Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я. Практична робота № 16: “Відпрацювання навичок ефективного спілкування”
|
|
|
19.
|
|
|
1
|
Спілкування з дорослими. Практична робота № 17: “Відпрацювання навичок упевненої поведінки:
моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих”
|
|
|
20.
|
|
|
1
|
Спілкування з однолітками. Протидія виявам
агресії і насилля в учнівському середовищі
|
|
|
|
|
|
2
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань
|
|
|
21.
|
|
|
1
|
Поняття про туберкульоз і
ВІЛ-інфекцію
|
|
|
22.
|
|
|
1
|
Запобігання дискримінації
людей, які живуть з ВІЛ
|
|
|
23.
|
|
|
1
|
Узагальнюючий урок по Темі 1: “Соціальне благополуччя”
|
|
|
24.
|
|
|
1
|
Тематична
атестація по Темі
1: “Соціальне благополуччя”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
10
|
Тема 2. Безпека
в побуті і навколишньому середовищі
|
Учень
(учениця):
називає: можливі способи проникнення
зловмисників у дім; чинники ризику під час перебування
надворі без дорослих; умови
виникнення горіння; причини виникнення побутових пожеж; місця підвищеної небезпеки (недобудови, кар’єри,
шахти, підвали тощо); види стихійних лих; ознаки безпечного пляжу, ситуації, коли варто утримуватися від
купання, небезпеки, які загрожують плавцям;
наводить приклади: джерел запалювання;
горючих, легкозаймистих і негорючих
матеріалів;
розпізнає небезпечні місця у
населеному пункті (мікрорайоні);
пояснює: чому небезпечно залишати відкритими
двері, відчиняти їх незнайомцям; чому слід уникати місць, де можливе
утворення натовпу; чому не можна розголошувати особисті дані в Інтернеті;
уміє: спільно з батьками досліджувати
безпеку своєї оселі; повторно
використовувати пластикові упаковки; відмовлятися від пропозицій гратися у
небезпечних місцях, розпалювати багаття, псувати громадське майно; гасити невеликі пожежі, зокрема й
спричинені електричним струмом; безпечно
евакуюватися з оселі і приміщення школи; захищати органи дихання від отруйних
газів; безпечно поводитися
під час
сильного вітру,
грози, підтоплення; виготовляти
рятувальні засоби з підручних матеріалів; допомогти постраждалому при тепловому або сонячному ударі;
надавати допомогу потерпілим на воді;
дотримується: правил безпеки удома й надворі,
при користуванні Інтернетом,
відпочинку на природі.
|
|
|
|
|
|
Пожежна безпека
|
|
|
25.
|
|
|
1
|
Умови і причини виникнення пожеж. Принципи
запобігання та гасіння пожеж
|
|
|
26.
|
|
|
1
|
Способи гасіння
невеликих пожеж. Практична робота № 18, 19:
“ Відпрацювання навичок евакуації з
приміщення школи”, “Відпрацювання
навичок захисту органів дихання від
отруйних газів”
|
|
|
|
|
|
|
Дитина в
автономній ситуації
|
|
|
27.
|
|
|
1
|
Безпека в побуті. Практична робота № 20: “Обстеження безпеки своєї оселі”
|
|
|
28.
|
|
|
1
|
Місця підвищеної небезпеки. Практична робота № 21: “Моделювання безпечної поведінки із незнайомими
людьми”
|
|
|
|
|
|
|
Безпечне довкілля
|
|
|
29.
|
|
|
1
|
Наслідки забруднення довкілля для життя і
здоров’я людини
Практична робота № 22: “Створення
саморобок для повторного
використання пластикових упаковок”
|
|
|
30.
|
|
|
1
|
Стихійні лиха. Практична робота № 23: “Моделювання безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення”
|
|
|
31.
|
|
|
1
|
Відпочинок
на природі. Правила купання у водоймах. Практична робота №24: “Моделювання ситуації
надання допомоги постраждалому
при сонячному ударі”
|
|
|
32.
|
|
|
1
|
Дії у небезпечних
ситуаціях на воді. Практична робота № 25: “Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів”
|
|
|
33.
34.
|
|
|
|
Узагальнюючий урок по Темі 2 : “Безпека в побуті і навколишньому середовищі”
Оцінювання навчальних досягнень учнів за
II семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
||
35.
|
|
|
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
|
Зошит
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
The Casino at Harrahs Cherokee - Mapyro
ВідповістиВидалитиMapyro of Harrahs Cherokee. Find info 목포 출장안마 and reviews 문경 출장안마 of all of the other casino hotels 목포 출장마사지 in 당진 출장샵 Harrahs 사천 출장마사지 Cherokee, including the casino.