(17 год. із них 1 година резервна)
№
|
Дата
|
Коре-
кційна
дата
|
Кіль-
кість
годин
|
Зміст
програмного матеріалу
|
Вимоги до рівня знань і
умінь
|
При
мітки
|
I семестр
|
||||||
1
|
Вступ. Феномен життя і здоров’я людини
|
|||||
1.
|
Життя як феномен
|
Учень:
розпізнає: — вияви феномену здоров’я людини; наводить приклади: — ознак феноменальності здоров’я; характеризує: — основні ознаки феноменальності життя і здоров’я; розуміє: — цінність свого життя і здоров’я. |
||||
2
|
Розділ 1. Життя і здоров’я людини
|
|||||
2.
|
1
|
Взаємозв'язок основних ознак, складових і
чинників здоров'я. Практична
робота:
Оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я
|
Учень:
називає: — індивідуальні, колективні та глобальні небезпеки; розпізнає: — ознаки різних станів здоров’я, процесів його формування і збереження; характеризує: — основні ознаки, складові та чинники здоров’я; — зв’язок здоров’я людини з дією глобальних небезпек; пояснює: — зв’язок окремих складових здоров’я; розуміє: — взаємовплив складових здоров’я; — вплив поведінки людини на її безпеку; порівнює: — окремі складові здоров’я та їх значення для людини; оцінює: — вияви власного рівня здоров’я та його окремих складових;
дотримується правил:
— здорового способу життя. |
|||
3.
|
1
|
Людський фактор у формуванні безпеки людини.
Глобальні небезпеки
|
||||
3
|
Розділ 2. Фізична складова
здоров’я
|
|||||
Фізіологічна
і соціальна зрілість
|
||||||
4.
|
1
|
Взаємозв'язок фізіологічної й соціальної зрілості
|
Учень:
розпізнає: — ознаки відхилення від вікових термінів розвитку підлітків; пояснює: — необхідність ведення здорового способу життя; — фізіологічну і соціальну зрiлість; розуміє: взаємозв’язок фізіологічного та соціального розвитку; порівнює: — основні ознаки фізіологічної й соціальної зрілості; спостерігає: — за власним фізіологічним і соцiальним розвитком; визначає: — рівень власного фізичного і соцiального розвитку; користується: — методами моніторингу фізичної складової здоров’я; дотримується правил: — здорового способу життя. |
|||
5.
|
1
|
Моніторинг фізичної складової здоров'я.
Практичні
роботи: Самооцінка рівня
фізичного здоров'я
|
||||
6.
|
1
|
Готовність до дорослого життя
|
||||
6
|
Розділ 3. Соціальна складова
здоров’я
|
|||||
Репродуктивне
здоров'я молоді
|
||||||
7.
|
1
|
Репродуктивне здоров'я. Фактори впливу і ризики. Практична робота: Розроблення
проекту «Вплив чинників ризику на репродуктивне здоров'я»
|
Учень:
наводить приклади: — негативного впливу на здоров’я ранніх статевих контактів; — засобів захисту від ВІЛ-інфікування; — “хвороб цивілізації”; — негативного впливу наркотиків на репродуктивне здоров’я;
пояснює:
— вплив соціальних чинників на репродуктивне здоров’я; — негативний вплив на здоров’я ранніх статевих контактів; — зв’язок порушення моральних засад поведінки з поширенням СНІД в Україні; характеризує: — основні положення законодавства України щодо ВІЛ/СНІД; розуміє: — необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат; — вплив громади, школи і родини на здоров’я; дотримується правил: — здорового способу життя; — побудови міжстатевих відносин на основі дружби і поваги; |
|||
8.
|
1
|
Негативний характер впливу наркотичних речовин
на репродуктивну систему підлітків та
молоді. Оцінювання навчальних досягнень учнів за I семестр
|
||||
II семестр
|
||||||
9.
|
1
|
Здоров'я молоді в Україні. ВІЛ/СНІД/ІПСШ: шляхи передачі й методи захисту
|
||||
Безпека людини і право
|
||||||
10.
|
1
|
Безпека людини: економічна, продовольча,
екологічна, особиста, громадська, політична
|
наводить
приклади:
— діяльності міжнародних та вітчизняних організацій щодо безпеки людини; пояснює: — вплив психіки, моралі, духовності на формування безпечної поведінки людини; — основні положення міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і здоров’я людини; — взаємозв’язок індивідуальної, національної та глобальної безпеки; розуміє: — необхідність дотримання основних психологічних та моральних засад безпеки;
— важливість створення комплексу безпечних умов
життєдіяльності, що враховують індивідуальні особливості людини;
визначає: — рівень ризику життя, користуючись необхідними даними; користується: — основними правовими положеннями державного і міжнародного законодавства щодо безпеки життєдіяльності; володіє: — методами визначення рівня ризику свого життя. |
|||
11.
|
1
|
Створення безпечних умов життєдіяльності з
урахуванням індивідуальних особливостей. Практична робота: Визначення безпечних умов
життєдіяльності
|
||||
12.
|
1
|
Основи міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і
здоров'я людини. Тести по розділу 3
|
||||
Тематична
|
||||||
4
|
Розділ 4. Психічна і духовна
складові здоров’я
|
|||||
Самопізнання
і самовиховання особистості
|
||||||
13.
|
1
|
Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і
самовиховання. Способи саморегуляції
|
Учень:
розпізнає: — вияви сприйняття, пам’яті, уваги; пояснює: — необхідність володіння методами самопізнання; — необхідність постійного самовиховання; розуміє: — необхідність самопізнання і самовиховання; — взаємозв’язок сприйняття, пам’яті, уваги; користується: — методами тренування сприйняття, пам’яті та уваги; виконує: — вправи саморегуляції; дотримується правил: — самовиховання; |
|||
14.
|
1
|
Пам'ять та увага. Розвиток сприйняття, пам'яті
та уваги. Практична робота:
Підготовка до іспиту: розвиток пам'яті та уваги
|
||||
Цінність
життя і здоров'я людини
|
||||||
15.
|
1
|
Здоров'я в ієрархії життєвих цінностей.
Відповідальність за власне здоров'я.
Практична робота:Визначення місця здоров'я в
ієрархії життєвих цінностей
|
наводить приклади:
— вибору життєвого шляху на основі здорового способу життя; розуміє: — цінність і неповторність життя;
— необхідність відповідати за своє здоров’я;
— відповідальність за власні вчинки; порівнює: — різні життєві цінності; визначає: — місце здоров’я в ієрархії своїх життєвих потреб; дотримується правил: — здорового способу життя. |
|||
16.
|
1
|
Основи психологічних та моральних засад безпеки
людини. Оцінювання навчальних досягнень учнів за II семестр
|
||||
17.
|
1
|
Узагальнення знань
|
||||
Тематична
|
Немає коментарів:
Дописати коментар