( 35 годин, 4 години – резервний час)
№
|
Дата
|
Коре-
кційна
дата
|
Кіль-
кість
годин
|
Зміст програмного матеріалу
|
Вимоги до рівня знань і умінь
|
При
мітки
|
|
|
|
|
I семестр
|
|
|
|
|
|
9
|
Розділ
1. Здоров’я людини
|
|
|
|
|
|
|
Здоров’я і спосіб життя
|
|
|
1.
|
|
|
|
Цілісність здоров’я. Чинники впливу
на здоров’я. Практична робота № 1: “Самооцінка здоров’я”
|
Учні:
називають:
- чинники
впливу на здоров’я;
- правила здорового способу життя;
-
причини хвороб;
-
шляхи проникнення інфекції;
-
принципи безпечної життєдіяльності;
-
види і рівні ризику;
-
вимоги до перевезення пасажирів у вантажному автомобілі;
-
дії свідків ДТП;
-
причини виникнення пожеж;
-
види паливних газів;
-
правила користування пічним опаленням;
наводять приклади:
- інфекційних і неінфекційних захворювань;
- заходів профілактики інфекційних захворювань;
- горючих речовин;
- ситуацій, в яких можна отруїтися чадним газом;
- засобів
пожежогасіння;
розпізнають:
- ознаки
здоров’я і хвороби;
-
природні, техногенні і соціальні небезпеки;
- знаки,
якими позначають небезпечні вантажі;
- знаки пожежної
безпеки;
-
оповіщення про пожежу;
пояснюють:
- вплив способу
життя на здоров’я;
- чому складно змінити звички;
-
значення життєвих принципів для здоров’я;
-
важливість взаємодії лікаря і пацієнта;
-
необхідність використання засобів безпеки в автомобілі;
уміють:
- оцінювати рівень свого здоров’я;
- налаштовуватись
на зміни у способі життя;
наводити аргументи на користь здорового способу життя;
- оцінювати рівень ризику в щоденних ситуаціях;
- користуватися підголівниками і
пасами безпеки;
- приймати захисні положення тіла
при ДТП;
- користуватися побутовими газовими
приладами;
- евакуюватися з громадського приміщення;
- користуватися засобами
пожежогасіння.
|
|
2.
|
|
|
|
Формування здорового способу життя.
Переваги здорового способу життя. Практична робота № 2: “Створення соціальної реклами про
здоровий спосіб життя”
|
|
|
3.
|
|
|
|
Формування корисних звичок. Навички, сприятливі для здоров'я. Значення
життєвих принципів для здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Профілактика
захворювань
|
|
|
4.
|
|
|
|
Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні
реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики
інфекційних захворювань
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Принципи безпечної життєдіяльності
|
|
|
5.
|
|
|
|
Природні,
техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.
Практична №3: “Оцінювання ризиків щоденного життя”
|
|
|
|
|
|
|
Безпека на дорозі
|
|
|
6.
|
|
|
|
Безпека пасажира легкового і
вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля
|
|
|
7.
|
|
|
|
Заходи безпеки під час поїздки на
вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі
|
|
|
8.
|
|
|
|
Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під
час ДТП. Дії свідків ДТП. Практична робота №4: “Моделювання поведінки пасажира при
ДТП”
|
|
|
|
|
|
|
Побутова безпека
|
|
|
9.
|
|
|
|
Безпека оселі. Правила безпеки при
користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням
|
|
|
|
|
|
|
Пожежна
безпека у громадських приміщеннях
|
|
|
10.
|
|
|
|
Правила пожежної безпеки у школі. Практична
робота №5: “Відпрацювання алгоритму дій
під час пожежі в громадському приміщенні” Тематична атестація по розділу І «Здоров’я людини»
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
4
|
Розділ
2. Фізична складова здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний розвиток
підлітків
|
|
|
11.
|
|
|
|
Ознаки біологічного, психічного, соціального,
духовного дозрівання
|
Учні:
називають:
- ознаки підліткового віку;
- чинники впливу на фізичний розвиток і здоров’я підлітка;
- основні функції шкіри;
- поширені косметичні проблеми підлітків;
наводять приклади:
- фізичних вправ для прискорення росту;
- косметичних засобів для
підлітків;
пояснюють:
- виникнення косметичних
проблем у підлітків;
- негативний вплив куріння й
алкоголю на здоров’я шкіри;
розпізнають основні ознаки біологічного,
психічного, соціального і духовного дозрівання;
уміють:
- визначати тип шкіри і волосся;
- визначати індекс маси тіла, оцінювати рівень власного фізичного розвитку;
- складати доцільне меню для
контролю за масою тіла;
- захищати шкіру від несприятливих погодних умов; - користуватися
косметичними засобами;
- звертатися по допомогу в разі виникнення косметичних
проблем;
демонструють позитивне ставлення до змін, що відбуваються у
підлітковому віці.
|
|
12.
|
|
|
|
Показники
фізичного розвитку підлітків. Способи
покращення фізичної форми.
Практична
робота № 6: “Визначення індивідуальних
показників фізичної складової здоров’я”
|
|
|
|
|
|
|
Косметичні проблеми підлітків
|
|
|
13.
|
|
|
|
Функції шкіри. Чинники, що впливають на здоров’я шкіри
|
|
|
14.
|
|
|
|
Типи шкіри. Особливості функціонування шкіри у підлітковому віці. Догляд
за шкірою і волоссям. Практична робота №7: “ Визначення типу шкіри і волосся. Вибір
косметичних засобів”
|
|
|
|
|
|
9
|
Розділ
3. Психічна і духовна складові здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Психічний і духовний
розвиток
|
|
|
15.
|
|
|
|
Особливості психічного розвитку
підлітків. Розвиток потреб
|
Учні:
називають:
- ознаки інтелектуального та емоційного розвитку
підлітків;
- ознаки психологічної рівноваги;
- чинники виживання в екстремальних ситуаціях;
- способи керування стресами;
- стадії розвитку конфліктів;
- способи розв’язання конфліктів;
- етапи конструктивного розв’язання конфліктів;
розпізнають:
- відчуття, емоції, почуття;
- конструктивну і неконструктивну критику;
- конфлікти поглядів і конфлікти інтересів;
наводять приклади:
- прийомів для кращого запам’ятовування;
- чинників виникнення стресів в екстремальних ситуаціях;
пояснюють:
- роль цінностей в житті людини;
-
значення правильного харчування для навчання;
-
вплив самооцінки на
поведінку людини;
- ефект самопідтримки стресу;
- вплив стресу на здоров’я;
аналізують:
- вплив мислення на поведінку в екстремальних ситуаціях;
- наслідки вживання стимуляторів для подолання
стресу;
уміють:
- аналізувати свою систему
цінностей;
- активізувати свої інтелектуальні
здібності;
- адекватно реагувати на критику;
- приймати зважені рішення;
- застосовувати техніки
самоконтролю;
- розпізнавати ознаки стресу;
- знижувати загальне стресове навантаження;
- запобігати розпалюванню конфліктів;
-
конструктивно розв’язувати конфлікти.
|
|
16.
|
|
|
|
Духовний
розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я. Практична робота №8: “Аналіз
особистої системи цінностей” Оцінювання навчальгних досягнень учнів за I семестр
|
|
|
|
|
|
|
Зошит
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
II семестр
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися
|
|
|
17.
|
|
|
|
Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття,
уваги, пам’яті, творчих здібностей. Практична робота № 9: “Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви”
|
|
|
|
|
|
|
Емоційне благополуччя
|
|
|
18.
|
|
|
|
Вплив емоцій на здоров’я і прийняття
рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Практична робота №10: “Відпрацювання навичок
самоконтролю”
|
|
|
19.
|
|
|
|
Ознаки психологічної рівноваги.
Поняття і види стресу
|
|
|
20.
|
|
|
|
Реакція організму на стрес. Ефект самопідтримки
стресу. Хронічний стрес і здоров’я.
|
|
|
21.
|
|
|
|
Чинники стресу в екстремальних ситуаціях. Чинники
виживання в екстремальних ситуаціях. Позитивне мислення.
|
|
|
22.
|
|
|
|
Стресова стійкість. Оцінювання рівня стресу. Керування стресом. Самодопомога і допомога при стресі
|
|
|
|
|
|
|
Конфлікти і здоров’я
|
|
|
23.
|
|
|
|
Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів
|
|
|
24.
|
|
|
|
Способи
конструктивного розв’язання конфліктів.Практична робота№11: “Моделювання способів
конструктивного розв’язання конфліктів”. Тематична атестація по розділу 3 “Психічна і
духовна складові здоров’я”
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
9
|
Розділ
4.
Соціальна складова здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Соціальні чинники здоров’я
|
|
|
25.
|
|
|
|
Соціальна безпека населеного пункту. Держава
на захисті прав дитини. Практична робота №12: “Складання списку телефонів
медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів
довіри”
|
Учні:
називають:
- ознаки безпечного і небезпечного соціального середовища;
- статті Кримінального кодексу
України про відповідальність за злочини, пов’язані зі зберіганням та
розповсюдженням наркотиків;
- шляхи
зараження туберкульозом;
- ознаки активної
форми туберкульозу;
наводять
приклади:
- позитивного і негативного впливу
засобів масової іноформації;
- наслідків вживання наркотиків;
|
|
26.
|
|
|
|
Вплив засобів масової інформації на здоров’я.
Найближче оточення дитини. Вплив
родини і друзів. Практична робота №13: “Складання рейтингу телепередач”
|
|
|
27.
|
|
|
|
Принципи формування міжособистісних
стосунків. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. Способи
протидії негативному соціальному впливу
|
|
|
|
|
|
|
Хвороби цивілізації
|
-положень законодавства України у
сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції;
- протитуберкульозних заходів на
державному і особистому рівнях;
розпізнають:
- позитивні і негативні впливи соціального оточення; - стратегії
комерційної реклами;
- міфи і факти про наркотики;
- ознаки наркотичної залежності;
-
психологічні прийоми залучення до вживання наркотиків;
пояснюють:
- зв’язок
куріння з небезпекою виникнення раку; вплив комерційної реклами;
- небезпеку стигми і дискримінації;
- зв’язок
епідемії туберкульозу з епідемією ВІЛ-інфекції/СНІДу;
аналізують:
- чинники соціальної безпеки свого населеного
пункту;
- можливості
реалізації своїх прав;
уміють:
- обирати для перегляду
фільми і телепередачі, які пропагують
ціннісне ставлення до життя і здоров’я; - налагоджувати партнерські стосунки з родиною і друзями;
- нейтралізувати можливий
негативний вплив реклами;
- відмовлятися від пропозиції вжити
наркотики;
- оцінювати ризики ВІЛ-інфікування у різних ситуаціях;
- зменшувати ризик зараження
туберкульозом;
демонструють:
- негативне ставлення до вживання психоактивних
речовин;
- негативне ставлення до виявів стигми і
дискримінації людей, які живуть з ВІЛ.
|
|
28.
|
|
|
|
Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Вплив комерційної реклами на здоров’я. Практична робота №14: “Створення антитютюнової, антиалкогольної,
антинаркотичної реклами”
|
|
|
29.
|
|
|
|
Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету,
ожиріння
|
|
|
|
|
|
|
Профілактика захворювань, що набули соціального
значення
|
|
|
30.
|
|
|
|
Наслідки вживання наркотиків. Міфи і
факти про наркотики
|
|
|
31.
|
|
|
|
Наркотична залежність. Ознаки і
механізми виникнення залежності
|
|
|
32.
|
|
|
|
Положення кримінального
законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Практична робота №15: “Відпрацювання навичок
відмови від пропозицій вжити наркотик”
|
|
|
33.
|
|
|
|
Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Причини і наслідки стигматизації і
дискримінації
|
|
|
34.
|
|
|
|
Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання. Заходи профілактики на державному і
особистому рівнях
|
|
|
35.
|
|
|
|
Оцінювання
навчальгних досягнень учнів за
II семестр
|
|
|
|
|
|
|
Зошит
|
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
Містер Бенджамін вийшов за межі своїх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями для роботи. Я рекомендую будь-кому, хто шукає позику, зв’язатися. lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.
ВідповістиВидалити