( 17 год., із них 1 год. резервна )
№
|
Дата
|
Коре-
кційна
дата
|
Кіль-
кість
годин
|
Зміст програмного матеріалу
|
Вимоги до рівня знань і
умінь
|
Примітки
|
|
|
|
|
I семестр
|
|
|
|
|
|
1
|
Вступ. На
порозі дорослого життя
|
|
|
1.
|
|
|
|
Поняття про фізіологічну і
соціальну зрілість. Ознаки фізіологічної й соціальної зрілості
|
Учень:
називає основні
ознаки соціальної та фізіологічної зрілості; наводить
приклади поведінки підлітків, відповідної
віковому рівню розвитку; розпізнає ознаки
фізіологічного та соціального розвитку підлітків; пояснює необхідність
діяти відповідно до рівня свого соціального і фізіологічного
розвитку.
|
|
|
|
|
3
|
Розділ 1.
Життя і здоров’я людини
|
|
|
|
|
|
|
Надзвичайні
ситуації
|
|
|
2.
|
|
|
1
|
Надзвичайні ситуації (НС) соціального, природного та техногенного
походження, причини їх виникнення
|
Учень:
називає:
основні види надзвичайних ситуацій; основні причини
виникнення надзвичайних ситуацій та їх можливих наслідків
для здоров'я і життя людини; основні права і обов'язки людний
під час НС та в період ліквідації їх наслідків; розпізнає
ознаки надзвичайних ситуацій; дотримується
правил дій під час НС.
|
|
3.
|
|
|
1
|
Викрадення дітей і торгівля ними. Безпритульність.
Основні принципи порятунку та захисту людей
|
Учень:
наводить приклади залучення до небезпечних видів
бізнесу та найгірших видів праці; пояснює: загрозу для життя
при викраденні дітей і торгівлі ними; наслідки безпритульності
для життя і здоров'я.
|
|
4.
|
|
|
1
|
Перша допомога при НС. Дія рятувальних служб при
НС. Практична робота: Моделювання ситуацій надання
першої допомоги під час НС
|
Учень:
називає правила життєзабезпечення та
найближчого оточення в умовах НС та в період ліквідації їх
наслідків; уміє: користуватися засобами індивідуального
захисту і рятувальним спорядженням; здійснювати найпростіші рятувальні
роботи;
надавати першу медичну допомогу
під час НС.
|
|
|
|
|
2
|
Розділ 2.
Фізична складова здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Оздоровчі системи
|
|
|
5.
|
|
|
1
|
Поняття про оздоровчі системи.
Практична робота: Визначення
рівня
індивідуального фізичного розвитку
|
Учень:
називає; основні складові оздоровчих
систем харчування; основні небезпеки неякісного харчування; наводить приклади впливу на здоров'я різних
оздоровчих систем; пояснює: вплив
харчування на здоров'я людини; необхідність споживання
повноцінної їжі; важливість консультування з лікарем щодо вибору та
користування елементами оздоровчих систем; розуміє необхідність
користування елементами оздоровчих систем; дотримується
правил здорового способу життя
уміє визначати
рівень індивідуального фізичного розвитку.
|
|
6.
|
|
|
1
|
Основи безпеки харчування.
Практична
робота: Моделювання
ситуації та виконання алгоритму надання першої допомоги
при отруєннях та кишкових інфекціях
|
Учень:
називає: хвороби,
до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування; розпізнає: ознаки харчового
отруєння; їстівні та отруйні речовини; характеризує: захисні реакції
організму людини; уміє: надавати
першу допомогу при отруєннях та кишкових інфекціях;
дотримується правил здорового
способу життя.
|
|
|
|
|
7
|
Розділ 3.
Соціальна складова здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Фізіологічна і соціальна зрілість
|
|
|
7.
|
|
|
1
|
Ознаки фізіологічної та соціальної зрілості
|
Учень:
називає основні ознаки фізіологічної та
соціальної зрілості;
розуміє необхідність
побудови стосунків між дівчатами та хлопцями на основах дружби і поваги.
|
|
8.
|
|
|
1
|
Соціальні аспекти статевого дозрівання.
Оцінювання навчальних досягнень учнів за I семестр
|
Учень:
наводить приклади негативного
впливу куріння, вживання алкоголю та наркотиків на
здоров'я; розуміє необхідність
володіння навичками відмови від шкідливих звичок; називає шляхи
зараження ІПСШ.
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
II семестр
|
Учень:
називає
шляхи зараження ІПСШ і умови розвитку ВІЛ-інфекції; аналізує інформацію,
отриману з різних джерел, щодо ВІЛ/СН1Д та ІПСШ; причини та наслідки
соціальних небезпек, соціальних патологій та конфліктів; можливі соціальні
небезпеки у місцях проживання; причини виникнення асоціальної поведінки
людей;
розуміє
необхідність володіння навичками відмови від шкідливих звичок.
|
|
9.
|
|
|
1
|
Спілкування дівчат і хлопців на засадах дружби. Практична робота:
Виконання проекту «Відмова від небезпечних пропозицій
в умовах тиску і загрози насилля»
|
||
|
|
|
|
Безпека в сучасному суспільстві
|
|
|
10.
|
|
|
1
|
Безпека на дорогах. Правила для мотоциклістів
|
Учень:
називає: причини та
наслідки соціальних небезпек; основні правила для
мотоциклістів; наводить приклади небезпечних
соціальних ситуацій; розуміє важливість
виконання правил безпечної поведінки; виконує алгоритм
небезпечних дій у небезпечних соціальних ситуаціях; уміє користуватися
правилами дорожнього руху для мотоциклістів.
|
|
11.
|
|
|
1
|
Екологічна безпека: поняття, умови забеспечення
|
Учень:
наводить приклади екологічних проблем
регіону проживання; характеризує причини
та наслідки забруднення середовища для життя і здоров’я; пояснює необхідність виконання правил екологічної безпеки; дотримується правил поведінки на
природі.
|
|
12.
|
|
|
1
|
Уникнення небезпеки в кримінальних ситуаціях
пограбування, шантажу, нападу. Практична робота: Моделювання ситуації уникнення нападу та
пограбування
|
Учень:
називає: алгоритми поведінки у
криміногенних ситуаціях; основні положення правової
відповідальності неповнолітніх; основні способи
уникнення пограбування, шантажу, нападу, потрапляння у релігійні
секти та асоціальні угрупування; характеризує
норми відповідальності за злочин;
уміє володіти елементарними
прийомами самозахисту.
|
|
13.
|
|
|
1
|
Соціальні конфлікти. Інформаційна
безпека. Тести по розділу 3
|
Учень:
називає: причини та
наслідки соціальних небезпек, терористичних актів та конфліктів;
можливі соціальні небезпеки у місцях проживання; види інформаційних небезпек;
наводить приклади впливу
інформації на людину; характеризує основні
способи подолання конфлікту; пояснює вплив
інформації на людину, її свідомість; уміє
аналізувати певну інформацію для передбачення наслідків
її використання.
|
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
|
3
|
Розділ IV. Психічна і
духовна складові здоров’я
|
|
|
|
|
|
|
Всебічний розвиток особистості
|
|
|
14.
|
|
|
1
|
Значення всебічного розвитку для формування особистості молодої людини
|
Учень:
називає:ознаки
гармонійного розвитку особистості; естетичні вияви здоров'я; чинники
збереження духовної складової здоров'я; пояснює:
необхідність ведення здорового способу життя та гармонійного розвитку; дотримується правил: здорового способу
життя.
|
|
15.
|
|
|
1
|
Чинники формування духовної складової здоров'я. Практична
робота: Підготовка до
іспиту: розвиток пам’яті та уваги
|
Учень:
пояснює:взаємозалежність
моральних засад і здоров'я; розуміє:
вплив правил загальнолюдської моралі на здоров'я; дотримується правил:
здорового способу життя.
|
|
16.
|
|
|
1
|
Краса і здоров’я. Оцінювання навчальних досягнень учнів за II семестр
|
Учень:
називає: чинники збереження
духовної складової здоров'я; наводить
приклади: впливу витворів мистецтва на формування здоров'я; впливу
моральних засад на формування здоров'я; пояснює:
необхідність ведення здорового способу життя для гармонійного розвитку;
взаємозалежність моральних засад і здоров'я; дотримується правил: здорового способу життя.
|
|
17.
|
|
|
1
|
Узагальнення знань
|
Учень:
називає формули здорового
способу життя та безпечної життєдіяльності; володіє навичками виходу з екстремальних ситуацій; дотримується правил здорового способу
життя, поведінки на природі, поведінки у місцях великого скупчення людей,
надання першої долі карської допомоги.
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар