вівторок, 15 березня 2016 р.

Календарно-тематичне планування 8-клас


( 17 год., із них 1 год. резервна )


 
 
 Дата
Коре-
кційна
 дата
Кіль-
кість
годин

           
       Зміст програмного матеріалу

      Вимоги до рівня знань і    
                       умінь

Примітки




                 I семестр





1
Вступ. На порозі дорослого життя


1.



Поняття про фізіологічну і соціальну зрілість. Ознаки фізіологічної й соціальної зрілості
Учень:
називає основні ознаки соціальної та фізіологічної зрілості; наводить приклади поведінки підлітків, відповідної віковому рівню розвитку; розпізнає ознаки фізіологічного та соціального розвитку підлітків; пояснює необхідність діяти відповідно до рівня свого соціального і фізіологічного розвитку.




   3
Розділ 1. Життя і здоров’я людини






Надзвичайні ситуації


2.


  1
Надзвичайні ситуації (НС) соціального, природного та техногенного походження, причини їх виникнення
Учень:
 називає: основні види надзвичайних ситуацій; основні причини виникнення надзвичайних ситуацій та їх можливих наслідків для здоров'я і життя людини; основні права і обов'язки людний під час НС та в період ліквідації їх наслідків; розпізнає ознаки надзвичайних ситуацій; дотримується правил дій під час НС.

3.


   1
Викрадення дітей і торгівля ними. Безпритульність. Основні принципи порятунку та захисту людей
Учень:
наводить приклади залучення до небезпечних видів бізнесу та найгірших видів праці; пояснює: загрозу для життя при викраденні дітей і торгівлі ними; наслідки безпритульності для життя і здоров'я.

4.


   1
Перша допомога при НС. Дія рятувальних служб при НС. Практична робота: Моделювання ситуацій надання першої допомоги під час НС
Учень:
називає правила життєзабезпечення та найближчого оточення в умовах НС та в період ліквідації їх наслідків; уміє: користуватися засобами індивідуального захисту і рятувальним спорядженням; здійснювати найпростіші рятувальні роботи;
надавати першу медичну допомогу під час НС.




    2
Розділ 2. Фізична складова здоров’я 






Оздоровчі системи


5.


   1
Поняття про оздоровчі системи.
Практична робота: Визначення рівня
індивідуального фізичного розвитку
Учень:
називає; основні складові оздоровчих систем харчування; основні небезпеки неякісного харчування;  наводить приклади впливу на здоров'я різних оздоровчих систем; пояснює: вплив харчування на здоров'я людини; необхідність споживання повноцінної їжі; важливість консультування з лікарем щодо вибору та користування елементами оздоровчих систем; розуміє необхідність користування елементами оздоровчих систем; дотримується правил здорового способу життя
уміє визначати рівень індивідуального фізичного розвитку.


6.


   1
Основи безпеки харчування.
Практична робота: Моделювання ситуації та виконання алгоритму надання першої допомоги при отруєннях та кишкових інфекціях
Учень:
називає: хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування;  розпізнає: ознаки харчового отруєння; їстівні та отруйні речовини; характеризує: захисні реакції організму людини; уміє: надавати першу допомогу при отруєннях та кишкових інфекціях; дотримується правил здорового способу життя.




    7
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я 






Фізіологічна і соціальна зрілість


7.


   1
Ознаки фізіологічної та соціальної зрілості
Учень:
називає основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості;
розуміє необхідність побудови стосунків між дівчатами та хлопцями на основах дружби і поваги.

8.


   1
Соціальні аспекти статевого дозрівання. Оцінювання навчальних досягнень учнів за I семестр
Учень:
наводить приклади негативного впливу куріння, вживання алкоголю та наркотиків на здоров'я; розуміє необхідність володіння навичками відмови від шкідливих звичок; називає шляхи зараження ІПСШ.





Тематична                 






                 II семестр


Учень:
називає шляхи зараження ІПСШ і умови розвитку ВІЛ-інфекції; аналізує інформацію, отриману з різних джерел, щодо ВІЛ/СН1Д та ІПСШ; причини та наслідки соціальних небезпек, соціальних патологій та конфліктів; можливі соціальні небезпеки у місцях проживання; причини виникнення асоціальної поведінки людей;
розуміє необхідність володіння навичками відмови від шкідливих звичок.

9.


   1
Спілкування дівчат і хлопців на засадах дружби. Практична робота: Виконання проекту «Відмова від небезпечних пропозицій в умовах тиску і загрози насилля»





Безпека в сучасному суспільстві


10.


   1
Безпека на дорогах. Правила для мотоциклістів
Учень:
називає: причини та наслідки соціальних небезпек; основні правила для мотоциклістів; наводить приклади небезпечних соціальних ситуацій; розуміє важливість виконання правил безпечної поведінки; виконує алгоритм небезпечних дій у небезпечних соціальних ситуаціях; уміє користуватися правилами дорожнього руху для мотоциклістів.

11.


   1
Екологічна безпека: поняття, умови забеспечення
Учень:
наводить приклади екологічних проблем регіону проживання; характеризує причини та наслідки забруднення середовища для життя і здоров’я; пояснює необхідність виконання правил екологічної безпеки; дотримується правил поведінки на природі.

12.


   1
Уникнення небезпеки в кримінальних ситуаціях пограбування, шантажу, нападу. Практична робота: Моделювання ситуації уникнення нападу та пограбування
Учень:
називає: алгоритми поведінки у криміногенних ситуаціях; основні положення правової відповідальності неповнолітніх; основні способи уникнення пограбування, шантажу, нападу, потрапляння у релігійні секти та асоціальні угрупування; характеризує норми відповідальності за злочин;
уміє володіти елементарними прийомами самозахисту.

13.


    1
Соціальні конфлікти. Інформаційна безпека. Тести по розділу 3
Учень:
називає: причини та наслідки соціальних небезпек, терористичних актів та конфліктів; можливі соціальні небезпеки у місцях проживання; види інформаційних небезпек; наводить приклади впливу інформації на людину; характеризує основні способи подолання конфлікту; пояснює вплив інформації на людину, її свідомість; уміє аналізувати певну інформацію для передбачення наслідків її використання.





Тематична





   3
Розділ IV. Психічна і духовна  складові здоров’я






Всебічний розвиток особистості


14.


   1
Значення всебічного розвитку для формування особистості молодої людини
Учень:
називає:ознаки гармонійного розвитку особистості; естетичні вияви здоров'я; чинники збереження духовної складової здоров'я; пояснює: необхідність ведення здорового способу життя та гармонійного розвитку; дотримується правил: здорового способу життя.

15.


   1
Чинники формування духовної складової здоров'я. Практична робота: Підготовка до іспиту: розвиток пам’яті та уваги
Учень:
пояснює:взаємозалежність моральних засад і здоров'я; розуміє: вплив правил загальнолюдської моралі на здоров'я; дотримується правил:  здорового способу життя.

16.


   1
Краса і здоров’я. Оцінювання навчальних досягнень учнів за II семестр         
Учень:
називає: чинники збереження духовної складової здоров'я; наводить приклади: впливу витворів мистецтва на формування здоров'я; впливу моральних засад на формування здоров'я; пояснює: необхідність ведення здорового способу життя для гармонійного розвитку; взаємозалежність моральних засад і здоров'я; дотримується правил: здорового способу життя.

17.


   1
Узагальнення знань
Учень:
називає формули здорового способу життя та безпечної життєдіяльності; володіє навичками виходу з екстремальних ситуацій; дотримується правил здорового способу життя, поведінки на природі, поведінки у місцях великого скупчення людей, надання першої долі карської допомоги.






Тематична




Немає коментарів:

Дописати коментар