вівторок, 15 березня 2016 р.

Календарно-тематичне планування 9-клас

(17 год. із них 1 година резервна)




Дата
Коре-
кційна
 дата
Кіль-
кість
годин


          Зміст програмного матеріалу

      Вимоги до рівня знань і    
 умінь

 При
мітки



 
          I семестр





 1
Вступ. Феномен життя і здоровя людини


1.



Життя як феномен
Учень:
розпізнає:
— вияви феномену здоров’я людини;
наводить приклади:
— ознак феноменальності здоров’я;
характеризує:
— основні ознаки феноменальності життя і здоров’я;
розуміє:
— цінність свого життя і здоров’я.




   2
Розділ 1. Життя і здоровя людини


2.


   1
Взаємозв'язок основних ознак, складових і чинників здоров'я. Практична робота:
Оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я
Учень:
називає:
— індивідуальні, колективні та глобальні небезпеки;
розпізнає:
— ознаки різних станів здоров’я, процесів його формування і збереження;
характеризує:
— основні ознаки, складові та чинники здоров’я;
— зв’язок здоров’я людини з дією глобальних небезпек;
пояснює:
— зв’язок окремих складових здоров’я;
розуміє:
— взаємовплив складових здоров’я;
— вплив поведінки людини на її безпеку;
порівнює:
— окремі складові здоров’я та їх значення для людини;
оцінює:
— вияви власного рівня здоров’я та його окремих складових;
дотримується правил:
— здорового способу життя.

3.


   1
Людський фактор у формуванні безпеки людини. Глобальні небезпеки




   3
Розділ 2. Фізична складова здоровя






Фізіологічна і соціальна зрілість


4.


   1
Взаємозв'язок фізіологічної й соціальної зрілості
Учень:
розпізнає:
— ознаки відхилення від вікових термінів розвитку підлітків;
пояснює:
— необхідність ведення здорового способу життя;
фізіологічну і соціальну зрiлість;
розуміє:
взаємозв’язок фізіологічного та соціального розвитку;
порівнює:
— основні ознаки фізіологічної й соціальної зрілості;
спостерігає:
— за власним фізіологічним і соцiальним розвитком;
визначає:
— рівень власного фізичного і соцiального розвитку;
користується:
— методами моніторингу фізичної складової здоров’я;
дотримується правил:
— здорового способу життя.

5.


   1
Моніторинг фізичної складової здоров'я.
Практичні роботи: Самооцінка рівня
фізичного здоров'я

6.


   1
Готовність до дорослого життя




   6
Розділ 3. Соціальна складова здоровя






Репродуктивне здоров'я молоді


7.


  1
Репродуктивне здоров'я. Фактори впливу і ризики. Практична робота: Розроблення проекту «Вплив чинників ризику на репродуктивне здоров'я»
Учень:
наводить приклади:
— негативного впливу на здоров’я ранніх статевих контактів;
— засобів захисту від ВІЛ-інфікування;
— “хвороб цивілізації”;
— негативного впливу наркотиків на репродуктивне здоров’я;
пояснює:
— вплив соціальних чинників на репродуктивне здоров’я;
— негативний вплив на здоров’я ранніх статевих контактів;
— зв’язок порушення моральних засад поведінки з поширенням СНІД в Україні;
характеризує:
— основні положення законодавства України щодо ВІЛ/СНІД;
розуміє:
— необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат;
— вплив громади, школи і родини на здоров’я;
дотримується правил:
— здорового способу життя;
— побудови міжстатевих відносин на основі дружби і поваги;

8.


1
Негативний характер впливу наркотичних речовин на репродуктивну  систему підлітків та молоді. Оцінювання навчальних досягнень учнів за I семестр





           II семестр

9.


1
Здоров'я молоді в Україні. ВІЛ/СНІД/ІПСШ: шляхи передачі й методи захисту




Безпека людини і право


10.


  1
Безпека людини: економічна, продовольча, екологічна, особиста, громадська, політична
наводить приклади:
діяльності міжнародних та вітчизняних організацій щодо безпеки людини;
пояснює:
— вплив психіки, моралі, духовності на формування безпечної поведінки людини;
— основні положення міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і здоров’я людини;
— взаємозв’язок індивідуальної, національної та глобальної безпеки;
розуміє:
— необхідність дотримання основних психологічних та моральних засад безпеки;
— важливість створення комплексу безпечних умов життєдіяльності, що враховують індивідуальні особливості людини;
визначає:
— рівень ризику життя, користуючись необхідними даними;
користується:
— основними правовими положеннями державного і міжнародного законодавства щодо безпеки життєдіяльності;
володіє:
— методами визначення рівня ризику свого життя.

11.


  1
Створення безпечних умов життєдіяльності з урахуванням індивідуальних особливостей. Практична робота: Визначення безпечних умов життєдіяльності

12.


   1
Основи міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і здоров'я людини. Тести по розділу 3





Тематична





    4
Розділ 4. Психічна і духовна складові здоровя






Самопізнання і самовиховання особистості


13.


   1
Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовиховання. Способи саморегуляції
Учень:
розпізнає:
вияви сприйняття, пам’яті, уваги;
пояснює:
необхідність володіння методами самопізнання;
— необхідність постійного самовиховання;
розуміє:
— необхідність самопізнання і самовиховання;
— взаємозв’язок сприйняття, пам’яті, уваги;
користується:
— методами тренування сприйняття, пам’яті та уваги;
виконує:
— вправи саморегуляції;
дотримується правил:
— самовиховання;

14.


   1
Пам'ять та увага. Розвиток сприйняття, пам'яті та уваги. Практична робота:
Підготовка до іспиту: розвиток пам'яті та уваги





Цінність життя і здоров'я людини


15.


   1
Здоров'я в ієрархії життєвих цінностей. Відповідальність за власне здоров'я.
Практична робота:Визначення місця здоров'я в ієрархії життєвих цінностей
наводить приклади:
— вибору життєвого шляху на основі здорового способу життя;
розуміє:
— цінність і неповторність життя;
— необхідність відповідати за своє здоров’я;
— відповідальність за власні вчинки;
порівнює:
— різні життєві цінності;
визначає:
— місце здоров’я в ієрархії своїх життєвих потреб;
дотримується правил:
— здорового способу життя.

16.


   1
Основи психологічних та моральних засад безпеки людини. Оцінювання навчальних досягнень учнів за II семестр

17.


    1
Узагальнення знань






Тематична




Немає коментарів:

Дописати коментар